Tiada yang pelik ! Wanita ini berSalin ketika sedang Tidur

Sarah Pearson dan Suami

Barnsley - Seorang ayah dipaksa untuk menjadi bidan tatkala teman hidupnya tiba -tiba melahirkan saat mereka baru saja bangun dari tidur. Kejadian bermula pada 13 Oktober semalam . Kala itu , Sarah Pearson sudah merasa bahawa bayi yang dikandungnya akan keluar. Namun , selepas melawat Hospital Barnsley , United Kingdom, bidan menyuruh pasangan tidak berkahwin ini untuk kembali ke rumah sakit dalam 24 jam berikutnya.

Seperti diberitakan Daily Mail, Sabtu , 26 Oktober 2013, mereka pun akhirnya kembali ke rumah dengan perasaan tenang. Namun , ketika malam dan mula tidur , Graeme Smith, dibangunkan oleh Sarah. Padahal, mereka baru saja terlelap.

Sarah terkejut mencari kepala bayinya sudah menongol keluar. Smith pun langsung menelefon bidan untuk meminta bantuan . Ambulans juga disiapkan untuk segera meluncur ke rumah mereka. Semula bidan tak yakin dengan laporan Smith . Ia sampai menegaskan, " Adakah anda yakin itu kepala? " Dan Smith menjawab , "Ya, saya yakin. Ada rambut di atasnya. "

Lewat komunikasi via telefon , bidan mengarahkan Smith untuk menyiapkan tuala dan kelengkapan melahirkan lain. Dan ketika paramedik tiba , bayi yang kemudian diberi nama Charlie itu sudah meringkuk di pelukan Sarah.

Smith sangat memuji keberanian Sarah yang boleh melahirkan tanpa rasa sakit. Dia menuturkan, meski semula ada kebimbangan , tapi proses kelahiran yang berlangsung kira-kira 1.5 jam itu berjalan dengan lancar.

Sumber tempo.co


Pen Global: Ini agaknya yang di panggil bidan terjun... jangan terjun lari sudah.

Cara nak ambik hati awek tanpa keluarkan duit..

---PERCUMA IKLAN! Di Warung.my---
ADS

0 comments:

Post a Comment