David Teo : Tak perlu takut pada saya, tapi takutlah pada Tuhan


KUALA LUMPUR – “Tidak perlu takut dengan saya, tapi takutlah dengan Tuhan. Perkahwinan perkara baik dan dituntut dalam agama, lebih-lebih lagi Islam. Jadi apabila perkara ini dirahsiakan, ia akan mengundang fitnah dan kontroversi.
“Saya tak pernah menghalang mana-mana artis di bawah naungan saya daripada berkahwin. Dalam hal ini, perkara baik tidak sepatutnya disembunyikan.
“Saya berkali-kali bertanya Wawa (Zainal) dan Aeril (Zafrel) mengenai perkara ini, tapi mereka menafikannya, sebaliknya hanya menjelaskan mereka hanya berkawan.

Pen Global: Kenapa perlu takut pada makhluk? sekarang siapa yang bagi ruang untuk diri di fitnah.. Itulah hikmah kenduri perkhawinan untuk elak dari di fitnah. Bijak macamana sekali memberi jawapan dan alasan hak tetap hak yang batil tetap batil. Saja Bikin panas :)

Nanti jemput pen global untuk kenduri khawin....


ADS

0 comments:

Post a Comment