Kanak-Kanak Yang Menggoda 20 Ribu Pedofilia

Kanak Kanak Yang Menggoda 20 Ribu Pedofilia

Kanak-Kanak Yang Menggoda 20 Ribu Pedofilia - Apabila seorang kanak-kanak Filipina dikenali sebagai Sweetie muncul dalam satu forum di internet, satu fakta membimbangkan terbuka iaitu – ramai orang dewasa pada hari ini sebenarnya sakit!
Sweetie yang sebenarnya hanya imej janaan komputer, dihasilkan untuk memerangkap pedofilia atau orang dewasa yang tertarik pada kanak-kanak secara seksual.
Selepas 10 bulan, lebih 20,000 orang didapati memberikan respon kepada Sweetie termasuk menawarkan wang ringgit untuk melihatnya beraksi depan kamera secara seksual.
Daripada jumlah itu 999 orang dapat dikenalpasti identitinya termasuk 254 dari Amerika Syarikat dan 110 dari Britain. Kesemua mereka adalah lelaki kecuali seorang, perempuan.
Idea mengesan pedofilia cara ini dilakukan menerusi Program Terre des Hommes di Holland.
Susulan hasil kajian yang membimbangkan ini, pertubuhan kebajikan tersebut menggesa seluruh negara di dunia memperketatkan undang-undang berkaitan pemangsa kanak-kanak.
Sementara itu, identiti pedofilia yang berjaya dikenalpasti menghantar isyarat lucah kepada Sweetie telah dihantar kepada Interpol. Mereka bagaimanapun hanya boleh ditahan setelah pihak polis mempunyai kukuh untuk melakukan pendakwaan.
Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu menganggarkan lebih 750,000 pedofilia berada di talian internet pada satu-satu masa dan 2 juta kanak-kanak terbat dengan kegiatan pelacuran di seluruh dunia.
                         
Pen Global: Kalau dah sakit yang mana palsu yang mana betul pn dah boleh beza. Ramai juga yang sakit kat dunia ini. Dunia semakin nyayuk, atau penghuninya dah semakin sakit.


                                   ---PERCUMA IKLAN! Di Warung.my---


ADS

0 comments:

Post a Comment